sâmbătă, 9 decembrie 2017

SUFERINTA ANIMALELOR

Au trecut 23 de ani de cand mi-am dat seama ca pot trai foarte bine fara sa mai moara in chinuri si spaime de nedescris animale ca eu sa imi satisfac poftetele iar acum acele pofte au devenit repulsii si poate nu va vine sa credeti ca atunci cand vad o bucata de carne indiferent din ce animal am impresia ca vad o bucata din propiul meu corp care sfaraie pe gratar sau in tigaie, nu exagerez si nici nu incerc sa jignesc pe nimeni din contra sunt constienta ca asa am crescut si asa ni se pare normal dar aceasta normalitate aduce multa suferinta si durere in jurul nostru cand totul ar putea fi schimbat intr-o clipa iar mai tarziu am realiza ca acea clipa ne-a schimbat radical viata si a curmat suferinta multor suflete chinuite care isi asteapta cu spaima moartea.
Mai jos va pun o poza cu mancare de fasole uscata care se face la fel cu diferenta ca in loc de afumatura am pus un varf de cutit de boia afumata iute iar garnitura de ardei cu varza a fost facuta de noi prin fermentare lactica, totul este un deliciu, atat de simplu si bun.


Niciun comentariu: