miercuri, 16 aprilie 2008

Billy a ajuns acasa









Ieri l-am externat pe Billy,a fost asa fericit cand a vazut ca nu l-am abandonat acolo.Mi-a explicat doctorul ca trebuia oricum sa-i faca aceasta operatie de amputare,pentru ca se infectase tesuturile inauntru si intra in septicemie,picioarele lui fiind paralizate nu au mai luptat cu ranile,de aceea s-a extins infectia,cand l-am luat acum o luna ,aproape ca ii picau ghearele asa adanca era rana,cu toate ca erau rani mai mici totusi au fost profunde si au intrat in tesuturi,nu mi-am putut explica de ce nu am reusit sa-i vindec ranile,cu toate ca l-am dezinfectat,pansat.Acum a fost si castrat,ca sa nu se mai agite.Peste 10 zile mergem sa-i scoata atele.Ieri a mancat foarte bine,la fel de vioi si cu chef de viata.Urmeaza sa-i amenajam un loc special si sa rezolvam problema caruciorului,speram sa fie fericit pana la sfarsitul vietii ,merita dupa cat a suferit.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!

Anonim spunea...

Am salvat si noi un metis de Ciobanesc German, femela, cu fractura de coloana, in noaptea de revelion 2006/2007. A operat-o acelasi medic, Dr. Wili Glasser, a costat 1.300 de lei, dar dupa 6 luni a trebuit totusi eutanasiata :( Unii pot fi salvati, altii nu ... cruda realitate a vietii. Va felicit si va admir eforturile. Noi chiar stim ce inseamna sa hranesti, sa faci curat si sa oferi asistenta medicala pentru atat de multi. Claudiu Iosim - Animed Arad, www.animed.ro