vineri, 13 februarie 2009

FETELE de la GIA






















Inimoasele fete de la GIA http://www.orasulanimalelor.ro/ Raluca si Dana ne-au facut a doua vizita,vreau sa va spun ca acest grup minunat GIA ,m-a impresionat prin tot ce face,cu toate ca stim cu totii ca in aceasta tara,ca sa faci ceva pentru animale nu esti sprijinit nici material si nici financiar,ele contiunua sa munceasca zi de zi pentru salvarea animalelor.Din grup mai fac parte si alte fete,dar pe RALUCA si DANA am reusit sa le cunosc personal,in vara cand au fost la noi,ajutand la un transport de catei salvati din diferite situatii cumplite.Acum cand ne-am vazut pentru a doua oara fost minunat,ne-am simtit bine printre animalute,am avut schimburi de pareri si experiente,ne-am dori din suflet sa avem cat mai multe astfel de fete,minunate,sufletiste care isi dedica viata salvarii animalelor.

Niciun comentariu: