joi, 12 martie 2009

BEBELUSUL













Este un catel,pe care l-am gasit abandonat,cam prin primavara lui 2007,la prima vedere parea un catel traumatizat de abandon,dar dupa ce l-am luat acasa,am constatat si motivul abandonului,era un catel bolnav de epilepsie,facea niste crize cumplite,dadea cu capusorul in orice obiect aflat in preajma sa.Ne-am bucurat foarte mult ca l-am gasit noi,pentru ca nu se stie ce soarta cumplita il astepta fiind asa bolnav.I-am dat numele de BEBELUSUL pentru ca era mititel,dar semana leit cu BEBE un catel pe care l-a crescut fiica mea din ziua in care s-a nascut.Am inceputsa-i dam diferite tratamente ca sa-i stopam crizele de epilepsie,care erau groaznice.Cu timpul dragul nostru BEBELUSUL a crescut mare de tot,la intrecut si pe BEBE,am reusit cu multe tratamente si mai ales multa rabdare sa ii oprim crizele de epilepsie,continuam si acum tratamentul,dar cel mai tare ne bucuram,ca se joaca si el,latra fericit cand ne vede,are si o prietena TINA cu care se joaca nonstop.ne punem de multe ori intrebarea ,oare ce s-ar fi intimplat cu el ,daca nu il gaseam noi?ce soarta cumplita il astepta?

Un comentariu:

Anonim spunea...

BEBELULUS E TARE FRUMOS