miercuri, 8 aprilie 2009

Catelusa LADY a plecat la noua ei casa







Scumpa de LADY aplecat la noua ei casa,nu vrea sa plece de aici,era asa suparata si se uita la mine foarte trista implorand sa nu o dau,i-am explicat ca acum e mare,si trebuie sa plece la noua ei casa unde va sta singura si va avea grija sa fie un paznic bun,nu cred ca am convins-o,doar timpul va fi cel care o va obisnui cu noua ei familie.

Un comentariu:

Linda spunea...

Sunt si ele suflete :(..cred ca esti o persoana f buna cu un suflet mare.Crede.ma ca plang cand vad animale triste..Am 16 ani,sunt din Baia Mare si de cand eram mica am avut multi caini deoarece tatal meu adora cainii la fel si restul familiei.Imi pare rau deoarece de cateva luni sunt in Spania si mi.ar fi placut sa pot vizita animalele !In vara daca am sa merg in Romania sper sa pot sa ajung la animalele acestea minunate.Faceti o treaba minunata!Felicitari!Aveti tot respectul meu!