duminică, 27 septembrie 2009

Mucky cel necajit!































Saptamana trecuta s-a prezentat la noi un baietel cu un catel, legat cu lantul direct de gat,a vorbit cu fiicamea,era disperat ca nu stie ce sa faca cu MUCKY(asa il cheama pe catel)deoarece ei stau cu chirie,se vor muta in curand la oras,parintii iau pus in vedere sa dea cainele pentru ca nu il pot lua cu ei,plus ca acum in casa lor exista un copil mic care mereu este stresat de catel,care fiind de talie mare,vrea sa se joace si asa face copilul sa cada.Eu am vazut catelul cand am mers cu Cristina in vizita sa-i ducem mancare,sa il deparazitam intern si extern ca sa fie pregatit de vaccin si apoi de castrare.Imi imaginam un catel mai agresiv,mai ales ca este tinut in conditii nepotrivite,legat cu un lant scurt,este slab ca ii poti numara coastele.O vecina sugera sa fie impuscat cainele,ca ea asa ar face,va dati seama ce nervi am avut amandoua cand am auzit asemenea propuneri.Am rugat familia sa tolereze cainele,si le-am promis,ca o sa-l luam imediat ce avem un loc liber,intre timp vom merge sa-i ducem mancare si sa il vaccinam.Am plecat de acolo cu sufletul indurerat,urmariti de ochii lui tristi,care ne implorau sa facem ceva si sa-l luam de acolo.Un catel bland,la care vedeti in photo jos cum bag mana in timp ce el maninca absolut fara nici o teama,cu toate ca era infometat,nici macar un gest urat nu a facut,dimpotriva a lasat mancarea cand am inceput sa-l mangai,era mai important sa fie alintat,tanjea dupa mangaieri,cu toate ca ma vazut prima data,s-a comportat de parca ma stia de-0 viata.Daca va impresioneaza povestea lui,va rugam sa ne ajutati,ca la randulnostru sa il ajutam pe MUCKY cel NECAJIT.

Niciun comentariu: