luni, 8 februarie 2010

Se mai intampla si minuni

In vara scriam foarte suparata,cum un microbus a intrat in prima curte,si era cu usa deschisa lateral,a lasat sa coboare o catelusa  enorma,obeza,si a plecat in tromba,toate acestea le urmaream pe camera de supraveghere,pana am reusit sa dau alarma,reusise sa fuga.Asa ne-am ales cu LISA.Ieri surpriza,aud scandal mare in gradina,cand ma uit doua persoane  au intrat si o alintau pe LISA,prin gard.Am fugit  sa vad cine a indraznit sa intre asa la noi in gradina,si dupa primele cuvinte schimbate,am inteles ca sunt parintii LIsei de fapt a Delmei,ca asa ziceau ca o cheama.Ei nu mai sperau sa o gaseasca,dar intamplator au dat de websiteul nostru unde au vazut poza.Nici acum nu reusim sa intelegem cum a ajuns in acel microbus,si mai ales cum a ajuns sa fie abandonata aici la noi.dar esentialul este ca s-a intregit familia,toata lumea era fericita ieri.De mult nu am vazut atata bucurie in ochii Delmei.dar de acum inainte noi vom merge sa o vizitam.Poze de ieri de la intalnirea fericita.




2 comentarii:

Anonim spunea...

cum au aflat ca e la voi????

Unknown spunea...

au gasit siteul nostru si au vazutz-o in poza