duminică, 10 februarie 2013

Saracul CODY a fost la un pas de moarte

I-au spus CODY pentru ca are doar un ciot mic in loc de coada dar din care da fericit ori de cate ori cineva ii da atentie este un sufletel atat de iubitor si de bland cum rar am putut sa vad si totusi cineva la condamnat la moarte doar pentru simplu fapt ca era sa isi piarda piciorul din spate din cauza unui accident iar in urma altui accident a ramas si cu un picior din fata mai scurt si din aceasta cauza trebuia sa moara.........oare asa am proceda si cu noi oamenii? Cu toate ca suntem plin de animale si cu greu facem fata situatiei nu am putut sa il lasam pe Cody sa moara, asa ca l=am dus la clinica unde a fost operat si ascum asteptam cu nerabdare scoarea tijelor ca sa vedem daca isi poate folosi piciorul dupa care va trebui sa il ducem la castrat si apoi sa il tratam si de tumoare Sticker pe care a contactat-o din caza necastrarii dupa care speram si pentru Cody ca o familie iubitoare sa si-l doreasca ca membru de familie;

Un comentariu:

Unknown spunea...

Lucrez si eu la un site care v-ar putea ajute in ceea ce faceti. Site-ul se numeste htttp://www.totuldesprecaine.info ... Aici puteti gasi informatii utile pentru tratarea cainelui si va poate ajuta in a intelege mai bine cainele. Daca doriti putem sa facem si un schimb de link-uri. adresa mea de email este: oanalore2012@gmail.com