miercuri, 6 decembrie 2017

CU PICIOARELE FRACTURATE


 Este incredibil cum unii oamenii cred ca daca merg la biserica sau dau un ban unui cersetor au facut o fapta mareata si li se iarta orice pacat ba mai mult au si un loc special pregatit in ceruri.
Suntem foarte suparati pentru ca zi de zi suntem asaltati cu mesaje care mai de care dureroase si suntem cu nervii la pamant pur si simplu nu mai putem face fata atator abandonuri , atrocitati si nepasare am salvat mame cu pui mici acum sunt toti maturi si nu reusim sa gasim adoptori responsabili au ajuns si ei adulti acum sterilizati si castrati si zi de zi speram ca si pentru ei se va ivi o familie iubitoare care sa ii ocroteasca tot restul vietii.
Dar problomele noastre sunt din ce in ce mai greele multi catei pe care ii avem de 15, 20, 17 ani, incep sa cedeze au nevoie de ingrijiri speciale , multi pe care i-am salvat au ramas paralizati si nu mai pot umbla dar noi suntem casa si ii iubim pana la sfarsitul vietii si am putea continua cu pisicile batrane care nu rezista in tarc si au nevoie de caldura si ingrijire asa ca le-am mutat prin casa cu noi.
De aceea nu putem intelege cum poti sa treci zile in sir pe langa o catelusa care vezi ca zace in sant si nu se poate misca noi stim ca a stat 5 zile asa dar adevarul numai ea il stie si suferinta prin care a trecut , cand am aflat de ea ne-am cutremurat , era deja intuneric si mai urma o noapte de cosmar acolo singura si disperata ca nimanui nu ii pasa de ea. Nici nu vrem sa ne gandim in ce chinuri ar fi sfasit in final daca nu auzeam despre ea si nu reuseam sa ajunga la clinica, are 2 picioare fracturate dar acum este operata si ingrijita asa cum trebuie iar cand va putea fi externata noi vom fi casa ei.

Stim ca vin sarbatorile, anul nou si fiecare are cheltuieli dar totusi speram sa nu ne lasati sa acoperim singuri cheltuielile veterinare care nu sunt deloc mici plus ca avem restante si de la alte cazuri pe care nu le-am achitat inca.Multumim.




UPDATE:  
LUCY a fost operata la amandoua picioare si spre fericirea noastra a inceput sa umble.




Niciun comentariu: