luni, 20 octombrie 2008

Catelusa salvata






Ieri fiind duminica,am zis sa merg si eu pana in piata obor,unde sotul vinde crizanteme si statuete,ca sa ma recreez putin,dar numai de recreere nu am avut parte,pe sosea numai catei calcati de masini,cred ca am vazut 4 catei si o pisica facuti terci,cand am ajuns in piata iarasi plin de catei care misunau pe acolo cersind mincare,dar peste toate acestea mi-a pus capac,o catelusa mica,legata cu sarma de roata unei biciclete.Am inceput pe propria raspundere o ancheta sa descopar stapanii bicicletei,cand am ajuns la ei ,ce sa va spun ,"oamani de bine"cu un pici rau caruia ii spuneau copilul nostru,pentru care au luat catelusa sa aibe cu ce sa se joace(mai bine zis sa aibe ce sa chinuie),nu arata a copil iubitor de animale,fiind inconjurata si de alte neamuri ale lor,si neavand sprijinul oamenilor din imprejur(majoritatea daca nu chinuiesc animalele ,in cel mai fericit caz nu ii intereseaza suferinta lor)am mizat pe inspiratie de moment,am scos repede o carte de vizita,m-am prezentat ca sunt de la protectia animalelor si le-am pus in vedere 2 variante,ori imi prezinta buletinul si adresa unde va locui catelusa ca sa merg sa vad in ce conditii o intretin,ori o dezleaga si mi-o preda mie(le-am specificat ca sunt pasibili de o amenda de 2000 de lei)am reusit sa-i sperii zdravan,si au ales a doua varianta,asa ca mi-au predat imediat catelusa.Asa am ajuns cu ea in masina ,si am luat-o urgent spre casa,era asa de timorata ca nici sa planga nu putea.azi era alta catelusa vioaie,fericita,am reusit sa o deparazitez intern si extern,urmeaza vaccinarea,si bineinteles sterilizarea,ca este tare draguta de aceea am si numit-o PREATY dar totusi nu mai vrem mostenitori.

Niciun comentariu: