marți, 14 octombrie 2008

PUSA



Azi va prezint pe PUSA,o catelusa care semana cu o papusa,de aici si numele de PUSA.Era prin primavara anului 2000,cand intr-o zi primesc un telefon de la o persoana disperata,care ma anunta ca la locul unde se arunca gunoaiele in Paulis(o localitate din apropiere),au fost abandonati 3 catelusi care de abia deschisesera ochii si plangeau groaznic,va dati seama cata cruzime,puteau sa fie mancati de sobolani,infometati,cum poate o fiinta care se numeste"OM"sa faca asemenea cruzime,nu am sa inteleg niciodata.Bineinteles ca m-au urcat in masina si am fugit acolo,unde am dat peste 3 mogaldete disperate,o fata si 2 baieti.I-am dus acasa,unde mai aveam si alti catei abandonati,baieteii fiind mai dezvoltati au putut sa stea impreuna cu acestia,in schimb fetita(Pusa)a trebuit sa o iau urgent de acolo intrucat ceilalti o trageau de picioare,riscand sa o rupa(era foarte mica)Asa a inceput viata noastra impreuna,am crescut-o pana la varsta de 3 luni ,iar mai departe s-a ocupat mama Medy care si la ora asta inca o mai educa.Pusa este o mare hoata,fura tot ce apuca,daca ai ceva in mana si nu esti atent,asa de incet iti fura obiectul in cauza,incat nici nu sti ca la un moment dat nu il mai ai,asa ca daca vreodata ne vizitati va rugam sa aveti grija la "Buzunare",si inca ceva este foarte provocatoare,in sensul ca te ademeneste sa pui mana sa o mangai,iar in clipa urmatoare vrea sa muste,chiar daca nu ramai cu semne,o sperietura tot tragi,dupa cum se manifesta de fioros.Fratii ei au fost adoptati dupa ce au implinit varsta de 4 luni.

Niciun comentariu: