vineri, 7 noiembrie 2008

Animalute Salvate care au acum casa lor








Sisy este o catelusa pe care am salvat-o de sub rotile unei masini, cand avea vreo 3 luni,i-am spus SISY pentru ca era deosebit de frumoasa,cu o privire care te topea,acuma are 3 ani.A fost foarte suparata pe mine pentru ca facand diferite rocade ,a trebuit sa ii duc in curtea ei mai multi catei,cu care pe parcurs a incercat sa se inteleaga,dar mereu acestia fiind mai batrani o puneau la punct,pana intr-o zi cand nu a mai suportat si a preluat sefia,si-a dat seama ca este mai mare de talie decat toti si nu mai vrea sa cedeze,asa ca ultima data fiind nevoiti sa il mutam pe Teddy in curtea ei,nu a vrut sub nici o forma sa il lase pe acesta sa se impuna aci unde ea si-a cucerit rangul de "sefa"astfel incat am fost nevoiti sa o legam atat pe ea cat si pe Teddy,ca sa nu mai aibe ocazia sa-si rupa urechile.Zilnic Sysy imi reprosa cu voce tare,ca nu intelege de ce ea trebuie sa stea legata,din cauza lui Teddy,iar eu zilnic o duceam cu vorba ca nu mai este mult si urmeaza sa fie gata un nou tarc unde o sa-l mutam pe Teddy,iar ea va fi din nou libera.A venit si ziua promisa,asa ca o sa va pun poze in care il duc pe Teddy in noul lui tarc,impreuna cu o alta catelusa LIA(care la randul ei a creat probleme in mai multe tarcuri).Acum este armonie perfecta:Sysy are un nou prieten,pe Ricky(catelul salvat de la ecarisaj)de care este super incantata,il lasa sa se simta bine,si chiar l-a primit in cusca ei.Teddy este acum impreuna cu Lia,si deocamdata sunt intr-o armonie desavarsita,chiar se si joaca impreuna,sa speram ca asa va fi pentru totdeauna.

Niciun comentariu: