joi, 20 noiembrie 2008

Catei Abandonati











Astazi iarasi am avut o zi plina cu surprize.Am plecat de dimineata la Arad,sa il duc pe sotulla urgenta,ptr ca i-a intrat ceva in ochi.La un moment dat am vazut cum fug spre sosea,3 mogaldete mici negre,nu-mi venea sa cred.Bineinteles ca am oprit imediat si asa m-am cadorist cu 3 boticuri,mici.Am venit acasa,i-am deparazitat,si acum dorm linistiti,fara sa stie prin ce pericol au trecut.Am continuat cu pregatirea pentru iarna,asa ca va pun poze sa vedeti cam cum ne pregatim.

Un comentariu:

Anonim spunea...

VA ROG LASATI PUII DE ANIMALE (CATEI, PISICUTE SA CREASCA LANGA MAMELE LOR PANA CE ACESTEA LE INTARCA!!! SI CAND VRETI SA SCAPATI DE ELE NU LE LASATI IN STRADA CA SA LE CALCE MASINILE)Ieri veneam cu masina de la tara si am gasit 4 catei mititei, de cateva saptamani carora deabia le-au iesit dintisorii. I-am gasit pe marginea strazii pe trei dintre ei, iar al patrulea in strada. Fiind asa mic deabia dupa ce am trecut cu masina, cu el printre mijlocul rotilor, DECI NU L-AM CALCAT, am mai mers cativa metri si dupa ce am dat de ceilalti trei pe marginea strazii mi-am dat seama ca acela era un puiut, am fugit sa-l iau din strada pana ce sa nu mai treaca o alta masina si sa-l calce si am facut ce mi-a trecut prin minte pe moment, i-am strans pe toti patru si i-am adus in spatele blocului unde le-am dat o cutie cu lapte si mai sunt oameni cu suflet care sa le dea de mancare. Stau mititeii la un loc retras, la dos, intre blocuri, dorm pe o carpa si sunt foarte cuminciori, nu schiauna, nu latra, nu fac galagie decat cand vine un om la ei sau aude un om pe langa ei.