sâmbătă, 23 ianuarie 2010

NORA o catelusa cu trei picioare

Acum vreo trei saptamani,ni se semnala un caz grav si eram solicitati,sa ajutam o catelusa necajita,care fiind abandonata in strada la voia intamplarii,i s-a hotarat soarta de catre un sofer,care a accidentat-o grav,facandu-i bucatele un picior iar ce-a mai ramais din el a trebuit sa-i fie amputat.Dupa ce am vazut primele poze cu NORA,am stiut ca nu ne vom linisti pana nu v-a fi aici la noi,ca sa luptam pentru viata ei de acum incolo.Dupa zile si nopti zbuciumate,ieri in sfarsit NORA a ajuns la noi,in momentul cand am luat-o in brate,mi-au dat lacrimile de fericire,este ca un fulgulet,mic negru,dragalas,plina de viata.A avut putina timiditate in primele 10 minute,dupa care si-a dat seama ca este iubita, a inceput sa zburde prin casa,nu am mai avut asemenea caz,de catel in trei picioare,nu am putut sa-mi imaginez ca poate alerga asa ca un fulg,efectiv parca zboara,o tine numai intr-o joaca.Stau si ma intreb,oare fericirea si salvarea ei,a trebuit sa o plateasca prin acest accident?Va pun cateva poze pe care le-am primit la inceput,apoi restul sunt de aici de la noi.
















Un comentariu:

Mihaela spunea...

Ma bucur sa mai vad si la altii catei fericiti. Si eu am 5 catei obisnuiti, care imi ocupa o mare parte din zi, una dintre catele a fost gestanta si pe 27 decembrie ne-a facut catelusi. Stiu cum e sa treci prin ger cu catei mici, dar vine ea primavara...