miercuri, 13 ianuarie 2010

Oare ii vrea cineva?

Griutii au o poveste trista si tragica,la fel ca multi alti catei au fost abandonati intr-un parc,dintr-un cartier din Bucuresti,acolo mai primeau mincare de la diferite persoane care incercau sa-i ajute sa supravietuiasca.Intr-o zi s-a anuntat ca vor veni hingherii sa ridice cateii din aceea zona.O iubitoare de animale,care sta intr-un apartamentr de bloc din aceea zona,nu a stat pe ganduri si i-a luat imediat acasa la ea,ca sa-i ascunda de  acei oameni fara suflet,care precis ii luau,si mai mult ca sigur ca sfarseau in chinuri la fel ca multi altii luati tot in conditii asemanatoare.Problema a devenit foarte urgenta,pentru ca aceasta  persoana sufletista,mai are 7 animalute in casa,si deja a fost reclamata si amenintata cu evacuarea.Griutii vor ajunge in curand ,inapoi in parcul de unde au fost luati .va rog din suflet sa le gasim o familie care sa ii vrea,sunt catei educati si foarte deosebiti,sau poate se va gasi cineva sa le plateasca o pensiune unde as putea incerca sa gasesc pentru ei.Orice ideee si o posibila rezolvare asteptam cu mare speranta,va rugam ajutati-i sa nu mai ajunga inapoi in strada rea si periculoasa.Cand ma gandesc ca acum stau fericiti si se joaca,fara sa stie ce ii poate astepta,pur si simplu imi dau lacrimile.

2 comentarii:

Monica spunea...

Draga Victoria , numele tau spune tot...
Am plans cand am vazut filmuletul (fara cuvinte) a lui Benji.Din pacate sunt prea sensibila si nu sunt in stare sa fac ceea ce faceti voi (Daniela , Brandusa etc.), dar le dau de mancare catelusilor de pe strada si ii mangai de cate ori ii intalnesc. Mi-ar place sa-i iau acasa pe toti , dar stau la bloc iar sotul meu nu prea e de acord.
Iubitul meu catelus a murit in chinuri groaznice iar sufletul meu inca "sangereaza" .
Cine stie , poate intr-o zi te voi putea cunoaste personal .
Aradul este ca si al doilea oras al meu , am copilarit acolo pe la bunici.

Anonim spunea...

Buna ziua ,

Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand diverse bloguri pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.
Cum abia am inceput , mi-e greu si ma chinui sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

Va multumesc,
Cu stima,
Tudor
Tradu texte in orice limba - Dictionar Francez
admin@yahoostatus.ro