sâmbătă, 2 iulie 2011

Animalele nimanui

Aceste animalute abandonate,oropsite putem sa spunem ca sunt ale nimanui dar totusi eu zic ca sunt ale noastre pentru ca s-au nascut in aceasta tara, pe aceasta planeta la fel ca noi......diferenta este ca noi ne pretindem superiori cu gandire cu mult creier.......iar ele sau nascut sa cerseasca dreptul la viata pe o planeta care nu este a noastra dar pe care ne-am facut stapani distrugand ce nu a fost creat de noi: natura,animale..tot, indirect ne vom distruge pe noi, incet incet totul se intoarce ca un bumerang asupra noastra dar nu vedem, continuam ca doar noua nu ni se poate inatampla nimic, oare de ce atata ignoranta?
Am mers in aceste zile sa duc o nepoata la tara....pe campuri erau caini flamanzi, speriati aveau burtile supte ma cuprins din nou neputinta si disperarea am ajuns acasa cu sufletul impovarat de a fi lasat acolo in urma mea atata durere..dar aici ma asteptau cele salvate de noi nu imi puteam permite sa mai aduc altele pentru ca nu facem fata situatiei, spatiului....














                                                                                                               

Un comentariu:

Whatafy spunea...

Un gest dragut pe care il fac si eu, oare altii cat de des fac asta?