vineri, 10 noiembrie 2017

MAMALIGUTA CU BRANZA TOFU

Mamaliga a fost si este una din mancarurile mele preferate si o preferam cu lapte si tot felul de branzeturi si cascaval din lapte ceea ce mi-a adus si o boala grava autoimuna: poliartrita reumatoida, inainte de a fi vegana am fost 23 de ani ovolactovegetariana si credeam ca asta este suficient pentru a cruta sacrificiul animalelor doar acum 5 ani am realizat ca orice proteina animala pe langa boala aduce si multa suferinta animalelor si atunci am hotarat sa devin vegana si asa voi ramane pana la sfarsitul vietii.
 Azi am facut o mamaliga pe care am mancat-o exact asa cum imi place: cu usturoi, ulei de dovleac si branza tofu iar alta portie am pregatit-o cu lapte din caju, nu are rost sa va spun ca a iesit un deliciu si fara sa exagerez va spun ca nu se compara nici ca si gust dar nici ca si calitate cu ce mancam inainte sa fiu vegana.






Niciun comentariu: