luni, 6 noiembrie 2017

SMANTANA VEGANA (de post)

Toata famila mea este vegana inclusiv nepotica mea care are 5 ani si a fost din prima ei zi de viata, vegana, mereu am fost intrebati cum putem sa renuntam  la lapte si produsele lactate si cum ne descurcam fara ele, de aceea am hotarat sa va prezint unele produse folosite de noi, azi smantana din caju care este net superioara oricareia din proteina animala si in privinta gustului dar mai ales plina de vitamine si minerale.

Aveti nevoie de 200 gr caju care se pune la muiat de seara pana dimineata( se poate si mai putin) il puneti in blender impreuna cu apa cat sa treaca de caju cam cu 2 degete, zeama de la o lamaie, un varf de cutit de sare si 3 linguri de ulei din cocos si dupa ce ati mixat aveti gata smatana.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Foarte interesant, am sa incerc si aceasta reteta .... sigur imi va placea!!!!!